igelkåt

igår pratade jag med är en likasinnad person som du och jag. En som tvättar sina händer efter att man pissat, inte före. 
Det var så att jag spelade boll med några kompisar sen ser jag att det sitter en riktig pingla på läktarn och jag går fram, rakryggad och säger: 

-Tjena pudding, vad står du här och dallrar för?

Som svar fick jag " Hej jag heter Frida och jag gillar pojkband och ska gå estet!
Då drog jag en till snitsig kommertar och sa:
- Du vet.. Jag är ju Jonas Brother!  (Min bror heter Jonas så det var ju inte en lögn)

Sekunderna efter jag sa det så hörde jag ett muller, ett sånt ljud man bara hör engång per år. lät ungefär som ljudet av att 1000 Bokmalar springer till akademibokhandlen minuterna innan bokrean börjar! Men det visade sig att det var ett flicklag som hade fotbollsträning vilket jag inte hade märkt och sen när jag hade sagt " Jag är Jonas Brother" trodde dom förstås att jag var en av dem i bandet Jonas Brothers (obeservera S:et.) Så hela laget vart skogsprilliga och skrek "IIIIHHIHIHHHH" och jagade mig och gjorde vadsomhelst för att få röra mig! Sen när jag hade sprungit en mil med ett gäng dökära flickor efter mig så klarade jag "The Great Escape" pånått vänster!

Så då gick jag tillbaka till flickan Frida på bänken och skulle fortsätta prata, men vad ser vi då? 
Jo förstår ni att vi fick se 2st Igelkottar para sig! Då kanske man ställer sig frågan, "Hur FAN parar sig igelkottar?"  
Jag kan ju säga att dom parar sig Väldigt......väldigt försiktigt!

                                                                                 



Kommentarer
Postat av: Anonym

var blir det blir inte feta bokstäver där jag vill ha FETA bokstäver? Samma sak med kursiv och understruken text.

2009-04-16 @ 18:30:34
Postat av: Karin Borgenstål

du är lite kul du matteboi :P

2009-04-18 @ 16:05:37
URL: http://karinborgenstal.blogspot.com
Postat av: Helena D

Hahaha! Ägd.

:)

2009-04-18 @ 21:01:26
Postat av: Frida

Jag gillar mitt inlägg, fast jag låter inte speciellt smart..

2009-04-19 @ 12:36:59
URL: http://fridaronanderr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0