Känslor...

Alla som lever har väl någongång sett på väggen i skoltoan där det står "JaG äLSKar MonSteR EngerGi DrycK<3;PpPpPppppPPp;);)" Eller att någon har lagt upp en bild på drycken på pixbox eller bilddagboken(Mest pixbox) Eller en bil som har reklam på sig om denna dryck vi pratar om.

Så idag var jag på ica och vad ser jag. Jag ser en hylla fylld med  Energidrycken Monster... Inte nog med att den har det mest patetiska namn jag någonsin hört så ska den kosta 20spänn också! Men jag lät mig inte luras, så jag köpte två!:D
Kan ju säga att jag hade väldigt höga förväntningar på Monster. Så när jag kom hem så satte jag den kylen så den skulle bli härligt kall å gó!

Tiden gick och jag blev törstig... Nu var tiden inne, jag skulle "äntligen" få smaka på monster. Jag gick till mitt sovrum och tände några värmeljus och gjorde det lite mysigt. Första gången måste ju vara speciell!
Jag förde den sakta mot mina läppar... Fick lite i munnen och efter några sekunder svalde jag.

Detta kan nog vara den äckligaste energidryck jag någonsin smakat!  den smakde som att det typ vore kolsyrat vatten, Sukros, Glukossirap, Citronsyra, naturliga smakämnen/färgämnen, koffein, och en droppe tjurpiss och något annat jag inte kommer på just nu. Allt detta var då blandat i en burk! Detta kan ju låta som att man får mycket för 20spänn, men kom ihåg det är fortfarande bara en burk! Och när jag läste dess slogan fick jag pms och näsblod, "Unleash The Beast" -_-

Så mitt betyg på Monster energidryck blev.
Pris: 20kronor för dyrt
Logon: 0/5
Slogan: 0/5                                                                                                      
Smak: 1/5
Lukt: Flens ost
Konsistens: 2/5

Slutbetyg: Fortfarande 20kronor för dyrt.

Det enda positiva var att man fick 50öre i pant ;PpPpP

                                                 
PS: För er som undra vad jag gjorde med den andra burken så kan jag berätta att deras slogan var sann till en viss del.. Jag gick berserk och pålade den.

Kommentarer
Postat av: Helena D

Well, det var väl synd att det skulle misslyckas redan första gången när det var mysigt och allt...



Du hittar nog någon annan ska du se

XD

2009-02-26 @ 08:30:43
Postat av: Anonym

Hahaha, kul xD fick mig ett gott skratt:D

2009-02-26 @ 22:09:46
Postat av: cam

Kom igen nu matte, uppdate! :p

2009-02-27 @ 16:27:01
URL: http://camlilla.blogg.se/
Postat av: toomie!

keep it up son! :D :D:D 5/5 rallybilar!

2009-04-19 @ 00:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0