Färdigheter

Alla vi är ju bra på något, som jag tex jag är bra på att skriva blogg, Danne e bra på World Of Warcraft, Joel är bra på att vara riktigt badass. Men Erik, han är född med en gåva. Denna gåva kommer på ett eller annat sätt förändra några eller flera människors liv. Mitt liv är ett av dom.

Jag vet inte hur han gör, eller var han har lärt sig. Men innan jag fick uppleva detta var mitt liv inte lika glädje fyllt som det är idag.

Vi märkte detta en kväll när vi var och såg film hos Erik, då Erik plötsligt frågade.
-Vill någon ha lite te?

Jag var just då väldigt törstig så jag tackade ja och efter 5minuter var det en rykande varm Te kopp framför mig.
Men det var något som var speciellt med Teet! Det var en vanlig Lipton Earl Grey påse, så det kunde ju inte det som fick en att känna denna mysiga känsla i hela kroppen. Jag frågade mig själv hela kvällen frågor som t ex Var det sockret? Var det honungen? Men jag kunde inte riktigt sätta pricken över i:et på exakt var det var...
Vi var några som sov över där den kvällen. Och på morgon så fanns det Te vatten och Te påsar på frukost bordet, jag gjorde mig en kopp och samma känsla fyllde en.
VAD VAR DET SOM FICK EN ATT KÄNNA SÅ?

Det fick en ett tag att förstå att Erik är en riktig jävel på att koka vatten!
Vet inte hur han gör men bra är han...


Kommentarer
Postat av: Helena D

Well, kanske vattnet smakar annorlunda hos han, kanske det är spisen som är proffisionell, pannan kanske är speciell, eller så är det bara lagomt perfekt varmt.



Men sen så kan han ju ha magiska fingrar. X]

2009-02-28 @ 16:12:29
Postat av: Mattias

Så kan fallet vara, men det är nått han gör när vi andra kollar bort..

2009-02-28 @ 18:03:31
URL: http://gosmatte.blogg.se/
Postat av: Helena D

Well, det kan ju hända att han sätter en skvätt av något i vattnet X]

2009-02-28 @ 18:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0